2009/07/14

Meló vagy nem Meló?!

Helo!Nap mint nap beleesek ebbe a csapdába. Nem tudom eldönteni,hogy dolgozzak vagy ne dolgozzak!?Ha sok a munka az a baj,ha nincs munka,az a baj!Mi a jó istent csináljak?!Most is épp lepasszoltam az egyik munkanapom,ahelyett,hogy dolgoznék.Bezzeg eddig ezért rinyáltam, "nem elég, nem jó, blablabla..."De ha benne vagyok nem kell egyik sem,se a meló,se a lazsálás! ill hazudok mert inkább melózom,mint a vadbarom,mint " feküdjek" :D vagy üljek,de mégis!wuáá! Őrítő!(vajon jól írtam?) :D Szóval ma szabad napot csináltam magamnak.Kár,hogy mindenki dolgozni fog,aki fogékony a "humoromra"! Ma nem vagyok túl bőbeszédű,de mindenképp jelezni akartam,hogy élek annak ellenére,hogy egy óriásit taknyáltam a Dob & a Klauzál vagy Kálvin?? sarkán az útfelbontáson. Jah,vannak képek is,de ezen a 7en sokat dologozom valószínűleg lusta ( :D) leszek bármit is csinálni.De majd...! (((*_*))) "Ami késik, nem múlik!"Páá

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése