2009/07/24

bibipp...agymosás következik...fogyassz...

Hetek óta egy klassz cipőre vadászom.A szó legszorosabb értelmében.Sehol nem lelem továbbra sem,de ez a nap kiábrándító volt. Velem vásárolni menni gyötrelmes,de ha még velem van a kutya is,meg biciklizek, akkor elég közel lehet jutni az agyvérzéshez.Pár szóval körülírom,hogy kicsit jobban átérezzétek miről beszélek!Körút,meleg,emberek,Jozi non-stop lemaradva,nem baj,mert végülis egyszer beér na mindegy,hopp egy bolt,Jozinak állj,megpróbálni nem elütni,biciklinek biztos pont felkutatása lezáráshoz,10 kg-os lánc nyakamból elővesz,póráz felkutat,Jozit figyelni,megközelíteni a boltot,megkérdezni bejöhet-e kutya,ha igen jó,ha nem szar,mert nem tudok nézelődni,mert éppen azon aggódom,mikor jön valami "rémisztő" alak.Nem baj,sietek!Pontosabban rohanok,persze időm sincs beleszeretni semmibe,de nem baj.Kimegyek lánc nyakamba,biciklire fel,kutya üvőlt (kitudja miért,teljesen zizi induláskor)de elindulunk!És mindezt képzeld el 10x egymás után (((-.-)) és belátod,hogy "halálosan tömeggyilkos" (ahogy GibiBarátom mondaná!)Pffú! Ma ebből az egészből kihagytam Jozit! Míg lenyírták a bundáját,addig én bátorkodtam bemenni a Rohadt Nyugatinál lévő óriás szitiszenterbe!Milyen agymosás megy ott?!Valami elképesztő.Minden azt pumpálja az agyadba,hogy vásárolj egy csomó akciós terméket extra olcsón,hülye tömegcikkeket,hülye ruhákat,hülyéknek,mert szinte csak ilyen embereknek lehet ruhákat találni az estek többségében,csiri-viri cipőcskék,egy nagy nulla!Borzasztó a mai női cipő trend , 12 cm-es sarok,gyöngy és kristály imitációk,baromi randa cipők.Egyébként véletlen találtam egy tök egyszerű,jót,de ott már nekem nem maradt türelmem kivárni a sorom annyira hülyék voltak az eladók ,ezért elmentem.Na erről ennyit.Szuper volt! :P Tudom hova nem kell mennem,ennyit következtetést sikerült levonnom.Maradok a ligiben. SzépNapot!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése