2009/07/22

Kapcsolatok és én.

Az én időszámításom tavaly februártól számolja a valódi Budapestre költözésemet.Korábban is laktam itt,de az teljesen más volt.Annak is két része volt, egy nagyon rossz és egy nagyon jó :)!Rengeteg emberrel találkoztam, találkozom itt s rá kell jönnöm kimondhatatlanul szerencsés vagyok amiért mind akit ismerek egy csodálatos kisEmberke.Egytől egyig individuum!Valóban embereimre akadtam, most már arra kell törekednem,hogy ezt a fajta szeretetet amit táplálok irántuk,ki is tudjam fejezni feléjük. Sokat gondolkodom az életemen,vajon jól vannak-e a dolgok úgy ahogy vannak,vagy radikális változásokat kellene eszközölnöm?! Az is biztos,hogy ennyi jó emberrel nagyon rég találkoztam azt nem tudom hová visz az utam de hálás lehetek a régi barátokért akik megmaradtak & azokért akiket újonnan kaptam. Olyan munkám van amit az esetek többségében imádok (a többiben nem annyira) és olyan közegben amire mindig is vágytam, biztonság, szeretet, elfogadás!Nagy szavakat mondok,de ez igaz.Kérdés, hogy elbukunk-e a hétköznapok sodrásában vagy vagyunk annyira felnőttek és inteligensek,hogy kicsit távolabbról szemléljük az eseményeket és megtanuljuk értékelni azokat.Szeretném kicsit máshogy csinálni a dolgaim, jobban, ügyesebben, kreatívabban, kitartóbban, figyelmesebben(vékonyabban :) ) a jövőben!Jön a változás szele! ;D Nah,megszállt a Szentlélek. :)

3 megjegyzés:

  1. korábban volt, mikor a szülinapomon is csendben volt a telefonom, senkinek nem jutott eszébe megköszönteni, most meg mikor elburultam bringával is egy csomóan felhívtak, jól vagyok-e, meg ilyen krémet vegyek, meg olyan borogatást rakjak...
    jah, teljesen egyetértek, jó helyre kerültünk :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon Örülök,hogy te is így gondolod. :)

    VálaszTörlés
  3. Amit kisugárzol azt kapod vissza! Minél több nyitottság és szeretet legalább annyi jön vissza. Sőt!

    VálaszTörlés